El Club Hoquei Valldoreix estrena una nova zona d’entrenaments

19/10/2020

Les instal·lacions del Club Esportiu Valldoreix ja compten amb un espai exclusiu d’entrenament per l’hoquei herba

Recentment, les instal·lacions del Club Esportiu Valldoreix (CEV) han habilitat un espai per a que els jugadors del Club Hoquei Valldoreix puguin fer els seus entrenaments setmanals de la millor forma possible. Tots els dilluns i els dimecres, de 17.30h a 19h, els nens del club entrenen en el nou recinte, construït per l’empresa santcugatenca Green Court.

El nou espai consta de gespa Sand Obscured, una tipologia de molta qualitat, polivalent i ideal per a la pràctica de l’hoquei herba. Està confeccionada amb fils trenats de 18mm amb 37.800 puntades per metre quadrat, característiques que donen una sensació de confort perfecta per a iniciar-se a aquest esport.

El Club fa tot just un mes que va iniciar els seus primers entrenaments i a banda de l’estrena del camp d’hoquei, els petits del Club Hoquei Valldoreix, nens de 4 a 9 anys, ja disposen de la nova equipació oficial per als entrenaments del club.