Sobre el Club Hoquei Valldoreix

29/03/2024

El Club Hoquei Valldoreix neix a principis de 2020 com una escola de formació base per a infants d’edats compreses entre els 4 i els 9 anys (escola i pre benjamins).

La col·laboració de l’EMD de Valldoreix, El Club Esportiu Valldoreix, la Federació Catalana de Hockey i l’agència de comunicació i màrqueting edeon.net, ha fet possible ampliar l’oferta esportiva de Valldoreix, Sant Cugat del Vallès i rodalies creant l’escola d’hoquei del Club Hoquei Valldoreix.

Amb dos entrenaments setmanals i competicions amistoses periòdiques, el Club Hoquei Valldoreix, es converteix en la millor opció per iniciar-se a l’esport.

La seu del Club Hoquei Valldoreix se situa al Club Esportiu Valldoreix (CEV) per moltes raons. Principalment per compartir una mateixa filosofia i tarannà esportiu. Les instal·lacions del CEV i l’ambient familiar és propici per iniciar el Club de Hoquei Valldoreix perquè es troba en un ambient recollit, perquè no volem massificar cap esport i pretenem acompanyar els més joves en la seva evolució com a esportistes i com a persones.

Les sinèrgies creades entre l’EMD Valldoreix, el CEV, l’agència edeon.net i la Federació Catalana de Hockey són una garantia d’èxit indubtable. Les quatre entitats estan aliniades per tal d’assolir els principals objectius del Club Hoquei Valldoreix:

1: Que els més joves s’iniciin al hoquei de forma didàctica i amena

2: Transmetre els principals valors de l’esport; esforç, fraternitat i superació

3: Seguir impulsant Valldoreix com un espai saludable i familiar

4: Convertir el Club Hoquei Valldoreix en un referent de l’hoquei base

5: Seguir impulsant el creixement d’un esport que cada dia està més arrelat al territori

Per tot això i pel simple fet que el Club Hoquei Valldoreix arriba per quedar-se, els oferim la possibilitat d’acompanyar-nos en les nostres primeres passes. Des del Club Hoquei Valldoreix ens esforçarem per a que els infants es formin com a persones i com a esportistes.

Sergi Salvó                    Carlos Tost                      Lluís Feliu
 President                     Director Esportiu                   Gerent

ELS NOSTRES OBJECTIUS:

Posar en valor l’esport base potenciant un espai familiar i de creixement personal per als més joves i per a les seves famílies. Ampliem l’oferta esportiva de Valldoreix i de Sant Cugat amb un esport que creix i que transmet a la perfecció els valors que volem per als nostres infants.

Visibilitzar el territori com un puntal de l’hoquei herba. Durant molts anys Matadepera i Terrassa han acaparat tot el protagonisme referent a l’hoquei herba. Actualment a Sant Cugat del Vallès tenim un molt bon equip que temporada rere temporada destaca positivament. Des del Club Hoquei Valldoreix volem donar-lis suport en l’impuls base i en reivindicar Valldoreix i Sant Cugat com el principal territori català de l’hoquei herba.

Apropar l’esport als més joves creiem en l’hoquei herba i estem segurs que els joves que hi juguin s’hi enganxaran. VoleM generar més “excuses” per a que els infants provin l’hoquei herba i el nostre Club és un lloc perfecte per fer aquest pas i iniciar-se.

Comunicar per a que tothom hi guanyi. Un dels impulsors del Club Hoquei Valldoreix és l’agència de comunicació i màrqueting de Sant Cugat del Vallès, edeon.net, fet que demostra la importància que es vol donar a entrenar i crear una comunitat de portes en fora. Els joves jugadors s’ho passaran bé, aprendran i disposaran d’un espai de interacció que potenciarà la fraternitat entre ells.

Implicar a les famílies, perquè no volem ser una llar d’infants, un esplai o una simple activitat extraescolar. Pretenem formar part de la vida familiar oferint descomptes importants per gaudir dels serveis del Club Esportiu Valldoreix, mentre els més petits entrenen. Volem que les famílies s’impliquin fins a tal punt que en el futur pretenem oferir entrenaments d’hoquei herba per a mares i pares.

Donar a conèixer un entorn immillorable de Valldoreix. El Club Esportiu Valldoreix compta amb mig segle d’història i encara hi ha gent de Valldoreix i Sant Cugat del Vallès que no el coneix. Volem que el descobreixin i el redescobreixin els amants de l’esport perquè el CEV és un club viu que evoluciona i s’adapta a les tendències i necessitats de la societat.

Atorgar els primers reconeixements als joves. Aquest 2020 serà la primera fornada de joves esportistes que formarem al Club Esportiu Valldoreix i ens fa especial il·lusió mimar tots els detalls. Sempre buscarem l’excel·lència en la feina de tot l’equip, però aquest primer any, a banda d’iniciar un Club Esportiu estem fent realitat un somni.

No fem competència a altres clubs de la ciutat. La competència és inherent en els valors de l’esport però el Club Hoquei Valldoreix inicialment vol competir contra i amb ell mateix. Volem que els altres clubs propers ens vegin com una sana alternativa que treballa per impulsar l’hoquei herba  que formarà joves esportistes que, esperem-ho tots, jugaran durant anys en molts equips diferents.

Gràcies per la confiança!