Club Hoquei Valldoreix Esports Sant Cugat Barcelona

Activitats extraescolars a Sant Cugat del Vallès

10/09/2020

És complicat establir quin percentatge d'alumnes es matriculen a les activitats extraescolars, però el que sí que tenim clar és que realitzar extraescolars els amplia el món, aportant valors, fent salut, adquirint coneixements i passant-s'ho bé.

Segons una enquesta de salut de Catalunya, al voltant del 64% dels menors de 15 anys realitzen activitats extraescolars esportives, fet que reforça les habilitats dels més petits, al mateix temps que fan una funció socialitzadora.

Aquest curs, tots els nens d'entre 4 i 9 anys de Sant Cugat, i rodalia, tenen una opció més al gran ventall d'activitats extraescolars de la ciutat. Juntament amb l'EMD de Valldoreix, la Federació catalana de Hockey, l'agència de màrqueting EDEONSOREA i el Club Esportiu Valldoreix, hem impulsat el Club Hoquei Valldoreix, des d'on volem que els més joves s'iniciïn a l'hoquei, de forma didàctica i amena.

Creiem que és des de l'esport base on millor podrem transmetre els principals valors de superació, d'esforç i de fraternitat. Ja estem a les portes de l'inici de curs i molts ens preguntem per les activitats extraescolars. Com intentar mantenir grups estables, evitar perills i garantir que els més petits s'ho passin bé? Doncs jo ho tinc clar, aquest curs ens iniciem al Club Hoquei Valldoreix!

Article publicat al TOT SANT CUGAT