El Club Hoquei Valldoreix organitza la festa de l’hoquei herba per tancar la temporada 2023 – 2024

27/05/2024

Aquest divendres 31, el Club Hoquei Valldoreix rebrà a les instal·lacions del Club Esportiu Valldoreix diferents equips dels club d’hoquei herba de Vacarisses, Sitges i Sarrià. Els quatre clubs s’enfrontaran en diferents partits per tal de celebrar el tancament de la temporada.

Durant la tarda d’aquest proper divendres, a partir de les 18h, diferents conjunts de les categories escola (4 i 5 anys), prebenjamí i benjamí (de 6 a 10 anys) disputaran diversos partits amb l’objectiu de d’acomiadar la temporada 2023 – 2024 fent allò que els apassiona a tots; jugar a l’hoquei en un ambient de festa i germanor.

El Club Hoquei Valldoreix va néixer el 2020 amb la intenció de servir per introduir a l’hoquei herba els infants de 4 a 12 anys. Durant aquest temps pel club de Valldoreix han passat més d’un centenar de joves que han començat a jugar a un esport que poc a poc va popularitzant-se arreu de Catalunya.

Els diferents partits que jugaran a aquesta festa de l’hoquei herba estan organitzats d’aquesta manera; en categoria escola i prebenjamí s’enfrontaran els nens i nenes del Hockey Club Sarrià i els del Club Hoquei Valldoreix. Els més grans, els de la categoria benjamina s’enfrontaran en un triangular que enfrontarà els joves del Sitges Hockey Club, el Vacarisses i el Club Hoquei Valldoreix.

Amb aquesta festa de l’hoquei herba Valldoreix es reivindica com un punt important pel que fa a la pràctica de l’hoquei herba. Així ho està manifestant el Club Hoquei Valldoreix que des dels seus inicis pretén situar Valldoreix al mapa català com un enclavament ideal per iniciar-se a l’hoquei herba.

Actualment el Club Hoquei Valldoreix realitza entrenaments setmanals, tots els dimecres de 17.30h a 19h a les instal·lacions del Club Esportiu Valldoreix (CEV). L’últim entrenament que realitzaran aquesta temporada serà el 12 de juny en una sessió especial que obriran a tots els nens i nenes, de 4 a 12 anys, que vulguin provar com és un entrenament d’hoquei herba. Els interessats en participar a l’entrenament de prova del dimecres 12 de juny poden contactar des d’aquest formulari indicant el nom i edat del seu fill/a