Primer derbi santcugatenc d’hoquei herba: Junior vs Club Hoquei Valldoreix

27/01/2023

Per primera vegada, aquest dissabte 28 de gener, es jugarà un derbi cent per cent santcugatenc d’hoquei herba entre el Club Hoquei Valldoreix i el Junior.

Aquest dissabte, 28 de gener, a les 11h al Club Junior, s’enfrontaran els conjunts benjamins i prebrenjamins del Club Hoquei Valldoreix i els del Club Junior. Serà doncs, el primer derbi d’hoquei herba que disputen els dos equips de la ciutat.

Fa tres temporades que el Club Hoquei Valldoreix va crear-se amb el suport del Club Esportiu Valldoreix, l’EMD de Valldoreix, la Federació Catalana de Hockey i l’agència de comunicació edeon com a promotora del club. Començava en plena pandèmia i durant la primera temporada el club va aplegar un total de 9 jugadors. Avui, el Club Hoquei Valldoreix ja està consolidat i compta amb més d’una trentena de jugadors i jugadores.

Tots els grups del club de Valldoreix són mixtes, entrenen dos cops per setmana al Club Esportiu Valldoreix i cada dos mesos disputen un partit amistós contra altres conjunts catalans com els clubs d’hoquei herba de Sarrià, el Vacarisses o el Sitges.

El president i director esportiu del conjunts valldoreixenc, Carlos Tost, diu que “aquest primer partit entre el Club Hoquei Valldoreix i el Junior és un partit molt esperat per a tots ja que moltes famílies coincideixen a les mateixes escoles, són amics o veïns. El partit posarà de manifest el potencial de la ciutat de Sant Cugat del Vallès per promocionar l’hoquei herba entre els més joves”.