Tanquem la temporada amb un torneig a casa

05/06/2024

Aquesta temporada l'hem tancat amb una visita - torneig molt especial. Al Club Hoquei Valldoreix vam poder reunir per posar punt i final a la temporada, el Sitges, Vacarisses i Sarrià.

Vam voler vestir la jornada com una gran Festa de l'Hoquei amb clubs amics. La celebració que va tenir lloc el divendres 31 de maig al Club Esportiu Valldoreix en una jornada que buscava  seguir impulsant la pràctica de l'hoquei herba entre els més petits. Al Club Hoquei Valldoreix tenim un propòsit, que consisteix en apropar l'hoquei herba als joves de 4 a 12 anys, i aquesta vegada, per fer-ho, vam comptar amb la presència de l'Entitat Esportiva Vacarisses, el Sitges Hockey Club i el Sarrià Hockey Club, aglutinant així mig centenar d'esportistes.

En Carlos Tost, president del Club Hoquei Valldoreix, va valorar positivament la Festa de l'Hoquei i va explicar que el club segueix treballant per poder créixer: "Fem una valoració molt positiva de la jornada, i és que els infants han pogut gaudir i competir amb altres clubs. Ja estem treballant de cara a la pròxima temporada per consolidar les nostres categories i poder donar l'oportunitat a més infants d'entre 4 i 12 anys de poder-se iniciar en el món de l'hoquei d'una manera amena i didàctica".

Diferents mitjans de comunicació de Sant Cugat van fer-se ressò de la jornada. El Cugat.cat va publicar la trobada a l'agenda d'activitats i el TOT SANT CUGAT va publicar aquesta notícia.