El Club Hoquei Valldoreix dona el tret de sortida a les inscripcions del curs escolar 2020 - 2021

29/06/2020

El Club Hoquei Valldoreix s’ha presentat públicament amb representants de la Federació Catalana de Hockey, l’EMD Valldoreix i els seus promotors.

El Club Hoquei Valldoreix ha decidit donar-se a conèixer oficialment per Sant Pere (el 29 de juny) juntament amb les entitats que han ajudat a impulsar el projecte. El tret de sortida s’ha realitzat en una sala del Club on s’han trobat integrants de la Federació Catalana de Hockey, membres del Club Esportiu Valldoreix, representants polítics de l’EMD Valldoreix, els patrocinadors del Club Hoquei Valldoreix (Sorea i EDEON), periodistes i membres del teixit esportiu de Sant Cugat del Vallès.

El Club Hoquei Valldoreix ja és una realitat i sota el lema “Un somni que creix”, comença les primeres passes oferint formació a infants de 4 a 9 anys, en tres categories (escola, prebenjamí i benjamí). La presentació s’ha iniciat de la mà d’en Lluís Feliu, promotor del Club Hoquei Valldoreix, qui ha explicat les singularitats del Club i ha aprofitat per dir unes paraules en record al seu avi Francisco Roe, un dels fundadors del Club Esportiu Valldoreix, “aquest projecte em fa especial il·lusió, ja que sento que en part, agafo el relleu del meu avi”.

Seguidament, en Carlos Tost, director esportiu del Club Hoquei Valldoreix, ha explicat els detalls de l’organització del Club, els horaris d’entrenaments i els partits amistosos que jugaran els integrants de l’equip. Tost ha presentat part dels intregrants de l’equip; en Sergi Salvó fent funcions de President, la Clara Deops com a coordinadora i en Jordi Gifrà i Oriol López com a entrenadors. Tost ha reconegut que “volem que els infants s’enamorin de l’hoquei”, en un entorn familiar, proper i tranquil.

Després de les paraules d’en Lluís Feliu i en Carlos Tost, promotors i integrants de l’agència de comunicació i màrqueting EDEON, ha estat el torn del President de la Federació Catalana de Hockey, Xavi Adell, qui ha volgut felicitar públicament aquesta iniciativa i ha remarcat el dia històric que s’ha viscut, “és un moment històric, coincideix amb els cent anys del Campionat de Catalunya d’Hoquei Herba”.

El President del Club Esportiu Valldoreix, Joan Carles Pradell, ha agafat el relleu d’Adell per presentar les instal·lacions que acullen el Club Esportiu Valldoreix i desitjar molta sort a tots els integrants del projecte, “estem molt il·lusionats i volem contribuir” en fer realitat el Club Hoquei Valldoreix.

Finalment, el vocal d’esports de l’EMD de Valldoreix, Bernat Gisbert, ha explicat el paper que ha jugat la institució per poder impulsar el projecte agafant de la mà el Club Esportiu Valldoreix i EDEON, l’empresa promotora i gestora de la nova entitat esportiva, amb l’objectiu de seguir “situant Valldoreix en l’esfera esportiva”.