El Club Hoquei Valldoreix jugarà el seu primer partit contra el Sarrià Hockey Club

09/04/2021

Les dues entitats preparen un dia històric per Valldoreix i Sarrià, el primer partit amistós dels dos conjunts d’hoquei herba, que serà el proper 29 de maig al matí.

Els amfitrions del match, el Club Hoquei Valldoreix, està preparant l’esdeveniment com una jornada festiva on assisteixin, seguint totes les mesures de seguretat, els integrants del club i les seves famílies.

El dissabte 29 de maig, a les 10h, s’iniciarà la jornada amb un conte. La prestigiosa il·lustradora de contes infantils, Mercè Armengol, llegirà el seu últim conte infantil, Missé, als membres del grup escola i als germans dels jugadors del match. Armengol, aprofitarà per presentar una sorpresa, i és que la protagonista del seu conte està a punt de cobrar vida en forma de nina. A les 10.30h serà el moment en que iniciarà el primer partit del Club Hoquei Valldoreix, i serà amb integrants dels grups prebenjamins i benjamins.

Els prebenjamins i benjamins del Club Hoquei Valldoreix ja fa mesos que entrenen amb regularitat, els dilluns i els dimecres a la tarda, però encara mai han viscut l’experiència de jugar un partit contra un altre equip.

Per tancar la jornada, a les 11.30h, just quan acabi el partit amistós entre els dos conjunts, el podòleg Roberto Chaves, director gerent de la clínica Tecnopeu, oferirà un clínic sobre podologia infantil als pares dels joves esportistes.

El Club Hoquei Valldoreix és un projecte esportiu que pretén donar a conèixer l’hoquei herba com esport transversal i inclusiu, que aporti valors enriquidors als infants de 4 a 12 anys. L’entitat va néixer a principis de 2020 i tot i la pandèmia generada per la covid-19, ja disposa de dos equips consolidats. Compta amb el suport principal de l’agència de comunicació i màrqueting santcugatenca, edeon, i amb el suport de SOREA com a patrocinadors principals.