Club Hoquei Valldoreix Esports Sant Cugat Barcelona

Ja ressona pels carrers!

24/04/2024

Fa uns mesos era un rumor, després es convertia en un secret i ara sembla que sí, s'apropa el naixement del Club Hoquei Valldoreix.

L'hoquei herba està en auge i prova d'això són els grans èxits aconseguits durant la temporada passada per diferents clubs i esportistes del país. Les seleccions catalanes, masculines i femenines, i en general, els clubs d'hoquei del territori són avui un referent estatal, tant a la lliga Iberdrola d'hoquei herba femení com a la Divisó d'Honor masculina.

Els més petits, que s'inicien a un esport amb una gran càrrega de valors, tenen a qui seguir, i Catalunya, i en particular el Vallès, s'erigeix com un focus indiscutiblement important pel futur d'aquest esport.

D'aquí a uns mesos els més petits de Valldoreix, Sant Cugat i rodalies veuran com l'oferta, el ventall de l'hoquei herba, s'amplia en un entorn familiar, proper i estimulador, perquè tots els exponents d'aquest projecte tenen clar que els nens són el futur i que l'hoquei herba transmet aprenentatge, esforç, fraternitat i superació, valors positius que cal treballar i transmetre a qualsevol capa de la nostra societat.

FONT: TOT SANT CUGAT