SOREA i edeon tornaran a ser els patrocinadors del Club Hoquei Valldoreix durant la propera temporada

05/05/2021

SOREA i edeon tornaran a ser els principals patrocinadors del Club Hoquei Valldoreix pel curs 2021 – 2022. Les tres entitats valoren positivament aquest primer any de col·laboració, on tot hi la pandèmia generada per la covid-19, el Club Hoquei Valldoreix ha aconseguit arrelar i consolidar-se com una de les escoles base de l’hoquei herba a Catalunya.

Els convenis de col·laboració entre les institucions permetran seguir impulsant el club d’hoquei amb l’objectiu d’ampliar la base de jugadors d’aquest esport, així com seguir compartint els valors de l’esforç, la fraternitat i la superació entre els més joves.

Amb la participació de l’empresa gestora del cicle integral de l’aigua, SOREA, i amb l’agència de comunicació i màrqueting santcugatenca, edeon, el Club Hoquei Valldoreix es prepara per un nou curs on ampliarà categories, participarà en competicions amistoses periòdiques i seguirà marcant la diferència com a entitat esportiva.

SOREA i edeon segueixen impulsant la seva participació activa en el desenvolupament del teixit social i econòmic de Sant Cugat del Vallès i Valldoreix, al mateix temps que s’impliquen en promoure activitats de caràcter esportiu, que reforcen la transmissió de valors.

Per la seva banda, el Club Hoquei Valldoreix, s’esforça per a que més joves puguin iniciar-se a l’hoquei herba a Valldoreix, un espai saludable i familiar, molt propici pel correcte desenvolupament de l’entitat.